کم‌کاری‌ام به دلیل نبود نقش‌ خوب است/اجرای نمایشنامه‌ای از بیضایی
مهدی میامی:
کم‌کاری‌ام به دلیل نبود نقش‌ خوب است/اجرای نمایشنامه‌ای از بیضایی
مهدی میامی اعلام کرد که دلیل کم‌کاری‌اش در سینما و تلویزیون به دلیل نبود پیشنهاد نقش‌های قوی و تاثیرگذار است.
 
تاريخ : شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
به گزارش هنرنیوز؛ مهدی میامی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون  درباره علت کم‌کاری خود در چند سال اخیر گفت: متاسفانه مدتی است که سطح کیفی تولیدات سینمایی، تلویزیونی و حتی تئاتری پایین آمده و بر این اساس عموم پیشنهادهایی که در این سال‌ها به من ارائه شد، فیلمنامه‌هایی بودند که از قبول آنها سر باز زدم. بهتر است با این آثار ضعیف من و امثال من هیچگاه روی پرده و صحنه نباشیم.

وی افزود: معدود نقش‌های قابل قبول سینمایی هم که پیشنهاد می‌شود معمولا به دلیل محدود بودن امکانات تولید در مذاکره‌ با تهیه‌کنندگان آنها به سرانجام نمی‌رسد. همچنین به دلیل کم شدن بودجه و اعتبار، تولید سریال‌های قابل قبول در سازمان صدا و سیما تقریبا به صفر رسیده است.

بازیگر سریال «ولایت عشق» در ادامه با اعلام این خبر که قصد دارد در سال جدید نمایشی را روی صحنه ببرد، گفت: به دلیل نبودن پیشنهاد خوب در سینما و تلویزیون، دوباره قصد دارم بیشتر در عرصه تئاتر فعالیت کنم. بر همین اساس از استاد بهرام بیضایی اجازه گرفتم تا یکی از نمایشنامه‌های مهم ایشان با عنوان «راه توفانی فرمان پسر فرمان از میان تاریکی» را روی صحنه ببرم.

این بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر درباره زمان و مکان اجرای این نمایش، اشاره کرد: مذاکراتم با مسئولان مرکز هنرهای نمایشی برای اجرای این اثر در پاییز امسال در تالار سنگلج به نتیجه رسید و به زودی وارد مرحله انتخاب بازیگر و سایر عوامل می‌شوم.

مهر نوشت:میامی در پایان گفت: فیلم «تمرین با اجرا» به کارگردانی محمدعلی سجادی نیز تازه‌ترین بازی من در سینماست که برای نخستین بار در بخش ملی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و قرار است پاییز امسال در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شود.
کد خبر: 90829
Share/Save/Bookmark