«شام آخر» را اردیبهشت روی صحنه می‌برم
کاظم بلوچی :
«شام آخر» را اردیبهشت روی صحنه می‌برم
کاظم بلوچی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از کارگردانی نمایش «شام آخر» در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.
 
تاريخ : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸
به گزارش هنرنیوز ، کاظم بلوچی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا درباره فعالیت های اخیر خود در زمینه تئاتر عنوان کرد: قرار است اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نمایشنامه‌ «شام آخر» را در تالار ناظرزاده کرمانی روی صحنه ببرم.

او افزود: نمایش «شام آخر» یک اثر پربازیگر است که به زودی با انتخاب نقش‌ها، تمرین و روخوانی کار آغاز خواهد شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره بازی در آثار سینمایی و تلویزیونی مطرح کرد: پیشنهاد بازی در آثار سینمایی و تلویزیونی را دارم اما به دلیل اینکه اکثر نقش‌های پیشنهادی، کیفیت لازم را ندارد از حضور در آنها عذر می‌خواهم.

بازیگر سریال «آنام» اظهار کرد: به شخصه ترجیح می دهم اگر قرار است کاری انجام دهم کاری با کیفیت باشد و این شرط دلیل اصلی کم کاری من است.

بازیگر سریال «آرام می گیریم» درباره وضعیت سینما پس از همه گیری ویروس کرونا توضیح داد: مطمئن هستم که وضعیت سینما مجدد به روزهای خوب خود باز خواهد گشت چون فیلم دیدن در سالن نمایش علاقه ای است که نمی‌توان آن را فراموش کرد برای همین هر اندازه که زمان بگذرد وضعیت سینماها بهتر خواهد شد.

کارگردان سریال «وارث» درباره رواج سریال‌های شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: در زمینه ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی اتفاق خوبی به وجود آمده است زیرا هر اندازه فضا برای تولید بیشتر فراهم باشد شرایط مساعد‌تر خواهد بود.

کارگردان سریال «عیاران» بیان کرد: قطعا با برخی نظارت‌ها می‌شود شرایطی را به وجود آورد تا کیفیت آثار در شبکه نمایش خانگی به نوعی تضمین شود.

کاظم بلوچی در پایان گفت: مدت ها پیش تدریس بازیگری را کنار گذاشته ام و بیشتر وقت خود را صرف تالیف و مطالعه می کنم.
کد خبر: 98859
Share/Save/Bookmark