«هم کلاسی من» را بعد از ماه رمضان کلید می زنیم
پروانه مرزبان در گفتگو با هنرنیوز:
«هم کلاسی من» را بعد از ماه رمضان کلید می زنیم
تهیه کننده فیلم سینمایی « هم کلاسی من» خبر داد فیلمبرداری این فیلم به دلیل پاره ای از مشکلات و همچنین مشغول به کار بودن علیرضا خمسه در سریال پایتخت به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده است.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
پروانه مرزبان تهیه کننده فیلم سینمایی« هم کلاسی من» در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد تازه ترین اثر سینمایی خود گفت: این فیلم هنوز به دلیل پاره ای از مشکلات و همچنین مشغول به کار بودن آقای علیرضا خمسه در سریال پایتخت شروع نشده است و به احتمال قوی بعد از ماه مبارک رمضان این فیلم را کلید خواهیم زد.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است تا بتوانیم فیلم را به جشنواره فیلم کودک اصفهان برسانیم هر چند که می دانیم کار سختی است در مورد لوکیشن های این فیلم ادامه داد: اول قرار بود لوکیشن اصلی فیلم در شهر اصفهان باشد اما با وقفه ای که در کار شروع فیلم رخ داد شاید لوکیشن فیلم نیز دچار تغییراتی بشود.

به گفته پروانه مرزبان ، مضمون فیلم «هم کلاسی من» در مورد مسائل و دنیای کودکان زیر ۱۱ سال می باشد و راجع به دختر بچه خاصی است که در میانه سال تحصیلی وارد مدرسه می شود و به واسطه اخلاق خوبش با همه هم کلاسی ها و بچه های مدرسه و حتی معلمان ارتباط خوبی را برقرار می کند و همه با او همراه و همدل می شوند. اما نیلوفر حامل خبر ترسناکی برای تمامی آن ها است. او به آن ها می گوید که تا چند روز دیگر دنیا تمام می شود و این مسئله باعث می شود همه اطرافیان نیلوفر سعی کنند در چند روزه باقی مانده دنیا؛ انسانی تر زندگی کنند ...

تهیه کننده فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در مورد زمان اکران عمومی این فیلم نیز اظهار داشت: ۱۵ شهریور ماه امسال؛ زمان اکران عمومی این فیلم خواهد بود اما در روزهای اخیر شنیدم که قرار است فیلم سینمایی «محمد»(ص) نیز در همان زمان اکران شود و با توجه به اینکه با اکران فیلم محمد (ص)،بقیه فیلم ها از جمله فیلم ما ممکن است تحت شعاع این فیلم قرار بگیرد باید در مورد اکران فیلم تا آمدن احمد تجدید نظر بشود هر چند که ما با توجه به مضمون جنگی فیلم سعی کردیم این فیلم را در شهریور ماه و همزمان با شروع هفته دفاع مقدس راهی اکران کنیم.

به گفته تهیه کننده فیلم سینمایی« تا آمدن احمد» فیلم نسبت به پخش در جشنواره فیلم فجر، قدری کوتاهتر شده و از ریتم بهتر و تندتری برخوردار شده است.

پروانه مرزبان از انتخاب شدن فیلم «تا آمدن احمد» در جشنواره جیپور هندوستان که در ماههای آینده در این کشور برگزار خواهد شد خبر داد و یاد آور شد: با توجه به اینکه این فیلم از مضمون انسانی برخوردار است خوشبختانه دست اندرکاران این جشنواره از فیلم «تا آمدن احمد» استقبال کردند که امیدواریم این فیلم در این جشنواره به خوبی دیده شود.ضمن اینکه درصددیم تا فیلم را به دیگر جشنواره های معتبر دنیا نیز ارائه دهیم.

لازم به ذکر است که داستان «تا آمدن احمد» در سال ۱۳۶۵ اتفاق می افتد و روایتگر یک خانواده شهید در جزیره خارک است. در این فیلم احمد از نیروهای جمعیت هلال احمر است که شهید می شود اما خانواده او فکر می کنند که هنوز زنده است و دنبال او می گردند. کارگردانی این فیلم توسط صادق صادق دقیقی که دومین اثر سینمایی او بعد از فیلم « بزرگ مرد کوچک» می باشد صورت گرفته است.
کد خبر: 81866
Share/Save/Bookmark