نقدها نسبت به جشنواره جهانی فیلم فجر منصفانه نبوده /  جشنواره بستری برای ارتقاء سینمای ایران
مجید مجیدی در گفتگو با هنرنیوز:
نقدها نسبت به جشنواره جهانی فیلم فجر منصفانه نبوده / جشنواره بستری برای ارتقاء سینمای ایران
مجید مجیدی کارگردان برجسته سینمای ایران از برخی ازانتقادها نسبت به جشنواره جهانی فیلم فجر گلایه کرد و از آنان به عنوان نقدهای غیرمنصفانه یاد کرد
 
تاريخ : دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۸
مجید مجیدی کارگردان بین المللی سینمای ایران درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: معتقدم این جشنواره در آینده بسیار نزدیک، دستاوردهای خیلی بزرگی خواهد داشت و این درحالی است که ما همواره باید به دنبال نوآوری باشیم و به نظرم این جشنواره تاکنون نوآوریهای خوبی داشته است.

کارگردان فیلم سینمایی«محمد» (ص) ، انتخاب محل برگزاری جشنواره ، شیوه مدیریتی ، استقبال سینماگران و برگزاری ورک شاپ ها را از دستاوردهای بسیار بزرگ این جشنواره عنوان کرد.

به گفته کارگردان فیلم «بچه های آسمان»، جشنواره جهانی فیلم فجر بستری است تا سینمای ایران ارتقاء یابد و به سمت تخصصی شدن بیشتر گام بردارد.

مجید مجیدی که در جشنواره جهانی فیلم فجر یکی از سینماگرانی است که در بخش دارلفنون حضور دارد با اشاره به منتقدین از برخی از نقدهای این قشر گلایه کرد و یادآور شد: متاسفانه تاکنون منتقدین، نقدهای منصفانه ای نسبت به این جشنواره نداشتند. این درحالی است که چون من خودم در بطن جشنواره حضور دارم احساس می کنم نقدهایی که تاکنون به جشنواره شده خیلی عادلانه و منصفانه نبوده است.



مجید معافی
کد خبر: 91072
Share/Save/Bookmark