ادامه پخش سه سریال‌ نوروزی پس از تعطیلات
ادامه پخش سه سریال‌ نوروزی پس از تعطیلات
فصل سوم سریال نون. خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی تا دوشنبه هفته جاری روی آنتن شبکه یک می‌رود و در ادامه خلاصه قسمت‌های این سریال پخش خواهد شد.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۷
به گزارش هنرنیوز ، فصل سوم سریال نون. خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی تا دوشنبه هفته جاری روی آنتن شبکه یک می‌رود و در ادامه خلاصه قسمت‌های این سریال پخش خواهد شد.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی و هدیه بازوند، از جمله بازیگران سریال «نون. خ» هستند.

فصل سوم سریال «نون. خ» در ۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه اول سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ بعدازظهر است.

«همبازی» تا قبل از ماه رمضان

سریال همبازی که فضایی عاشقانه و ملودرام دارد در ۳۰ قسمت به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی برای پخش از شبکه دو ساخته شد. پخش این سریال تا قبل از ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

در سریال همبازی بازیگرانی همچون دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفرکوخانی ، مریم مومن ، امیر کاظمی ، ایمان صفا، پادینا کیانی ، خیام وقار ، زهره نعیمی ، محمد حیدری ، پولاد مختاری ، هانیه غلامی ، مهتاب شیروانی، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی، بهنام تشکر، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا و علیرضا اوسیوند حضور دارند.

همبازی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۲، ۱۶:۱۵ و ۳۰ دقیقه بامداد است.

پخش سریال لبنانی «فرج و رحمت» از شبکه دو

مخاطبان شبکه دو از امروز شنبه چهاردهم فروردین شاهد پخش سریال فرج و رحمت خواهند بود.

سریال فرج و رحمت با نام اصلی فرج و رحمة، داستان فرج و رحمت زن و شوهر مسنی را روایت میکند که در روستا زندگی می‌کنند. پسر آنها نفیس قرار است با خانواده اش پیش آنها بیاید و مدتی کنار هم باشند. نفیس دو پسر به نام علا و ماجد و دختری به نام سلوی دارد که با همسرش توما در بیروت زندگی می کنند و آنها تصمیم دارند که زمینی در روستا را بفروشند تا خانه شان را در بیروت بزرگتر کنند و...

کارگردانی این سریال ۳۰ قسمتی را محمدیاسین وقاف و تهیه کنندگی آن را احمد حومانی عهده دار است. این سریال محصول سال ۲۰۱۹ لبنان بوده و کاری از تأمین برنامه شبکه دو است که از امروز شنبه چهاردهم فروردین ساعت ۱۵:۱۰ مهمان مخاطبان شبکه دو خواهد بود. این سریال هر هفته از شنبه تا چهارشنبه به روی آنتن شبکه دو می رود.

پایان فصل دوم سریال «گاندو»

فصل دوم سریال گاندو شب گذشته در قسمت سیزدهم به پایان رسید. کوروش کمره‌ای مشاور مدیر شبکه سه سیما طی توئیتی اعلام کرده است که «ادامه گاندو بعد از انتخابات» خواهد بود.

گاندو۲ در حقیقت تلاش‌های یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر می‌کشد.

ادامه پخش «نوروز رنگی» از شبکه پنج

مجموعه تلویزیونی نوروز رنگی از امشب شنبه تا پایان هفته جمعه ۲۰ فروردین ماه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود. نوروز رنگی در ژانر کمدی و اجتماعی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است که ادامه پخش آن بعد از ایام تعطیلات نوروزی هر شب ساعت ۲۳ و بازپخش آن ساعت ۱۰ و ۱۹ خواهد بود.

این سریال طنز به کارگردانی علیرضا مسعودی (مشهدی) و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در بیست قسمت ساخته شده است و بازیگرانی مثل: یوسف تیموری، هادی عامل هاشمی، شهرام قائدی، پریسا مقتدی، رابعه اسکویی، داریوش سلیمی، شاهو رستمی، جواد خواجوی، ماهان عبدی، الهه جعفری، سیمین بهفر، سیما خالقی، حدیثه زارعی، محمد اسلامی، سینا رازقی، محمدامین سلیمی راد، سیاوش مفیدی، حمیدرضا حافظ شجری و... در آن ایفای نقش می کنند.

داستان سریال روایت گر روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال ‌های دهه ۶۰ است که قرار است به سنت‌ ها و آداب ایرانی در شهر مشهد مقدس بپردازد.



کد خبر: 98570
Share/Save/Bookmark