بررسی حقوق اموال منقول و موزه ای
به منظور ارتقای موضوعات مرتبط با حقوق میراث فرهنگی انجام می گیرد
بررسی حقوق اموال منقول و موزه ای
نخستین نشست حقوق اموال تاریخی –فرهنگی با حضور سخنرانانی ازدانشگاه ژنو سوییس و اساتید و محققان ایرانی برگزار می شود .
 
تاريخ : يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۵
به گزارش هنرنیوز؛منیر خلقی مدیر ارتباطات و همکاری های بین الملل پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با بیان این مطلب ، هدف از برگزاری این دوره را ترویج و ارتقای موضوعات تخصصی مرتبط با حقوق میراث فرهنگی با تمرکز بر حقوق اموال منقول و موزه ای اعلام کرد .

او افزود: دراین نشست تلاش می شود تا حقوق اموال تاریخی –فرهنگی از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفته و علاوه بر در نظر داشتن جنبه های ملموس بر حوزه های ناملموس و مالکیت فکری این دسته از اموال نیز تمرکز شود .

خلقی اظهار داشت : نخستین بار است که این موضوعات به صورت تخصصی با مشارکت اساتید ایرانی برای افراد حرفه ای در قالب برنامه ای با تمرکز بر حقوق میراث فرهنگی مطرح می شود .

مدیر ارتباطات و همکاری های بین الملل پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری گفت:مقالات این نشست تخصصی به صورت مجلدی دو زبانه برای هفته پژوهش توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشرگی منتشر خواهد شد.

نخستین نشست حقوق اموال تاریخی –فرهنگی به همت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم )با مشارکت موزه دفاع مقدس سه شنبه ۱۴اردیبهشت از ساعت ۹-۱۳در محل این موزه برگزار خواهد شد .
کد خبر: 91180
Share/Save/Bookmark