«همرزم» ویژه برنامه رادیو صبا می‌شود
در «هفته دفاع مقدس»؛
«همرزم» ویژه برنامه رادیو صبا می‌شود
 
تاريخ : يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۲
شبکه رادیویی صبا به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ویژه برنامه هایی را تهیه و تدارک دیده است که از ۳۱ شهریور راهی آنتن این شبکه می شوند.

به گزارش هنرنیوز، حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا درباره برنامه های جدید این شبکه در هفته دفاع مقدس بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس رادیو صبا ویژه برنامه هایی با عناوین «ریشه در خاک»، «همرزم» و «پلان هشت» را تهیه و تدارک دیده است که از ۳۱ شهریور راهی آنتن صبا می شوند.

افتخاری تصریح کرد: «همرزم» ویژه برنامه ای است با محوریت گفتگو با یکی از جانبازان یا ایثارگرانی که فرصت حضور در جبهه‌های جنگ را داشته اند، در این برنامه یکی از رزمندگان دفاع مقدس مهمان برنامه می‌شود و بایکی از دوستان همرزم وی ارتباط تلفنی بر قرار می‌شود یا مهمان حضوری برنامه می‌شود و آنها به خاطره گویی از دوران دفاع مقدس می پردازند.

وی اضافه کرد: این برنامه در هفته دفاع مقدس هر روز به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و اجرای آرمان غفاریان ساعت ۱۴:۳۰ راهی آنتن صبا می شود.

مدیر رادیو صبا عنوان کرد: «ریشه در خاک» هم ویژه برنامه دیگری است که به روایت زندگی نامه ۷ نفر از شهدای دفاع مقدس میپردازند. این برنامه به تهیه کنندگی نسیم صباغان و اجرای نسرین زارع و وحید کمالی زاده در هفته دفاع مقدس هر روز ساعت ۱۹:۴۵ راهی آنتن صبا می شود.

وی افزود: برنامه «پلان هشت» مستندی است درباره کسانی که در سینمای دفاع مقدس نقش های مهمی داشتند و از پیشکسوتان این عرصه هستند و در اولین فیلم های دفاع مقدس، با عنوان های مختلف کار کردند. کارگردان، جلوه های ویژه، عکاس و... و امروز در این عرصه صاحب سبک هستند. «پلان هشت» در طول هفته هر روز ساعت ۱۳ به تهیه کنندگی مریم قاسمی پخش می شود.

مدیر شبکه رادیو صبا در پایان گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های روتین شبکه نیز با انتخاب موضوع مناسبتی و پخش موسیقی های متناسب به بزرگداشت این هفته می پردازند، از جمله برنامه های موسیقی محور شبکه «رادیو شصت» و «صباهنگ» است که با پخش موسیقی و ترانه های خاطره انگیز هشت سال دفاع مقدس به گرامیداشت این هفته می پردازد.

برنامه موسیقی محور «صباهنگ» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ از رادیو صبا پخش می شود و برنامه خاطره انگیز «رادیو شصت» هر روز ساعت ۶ صبح و ۱۴ بعد از ظهر راهی‌ آنتن صبا می شود.

رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید.
کد خبر: 98778
Share/Save/Bookmark