طرح گذر فرهنگی بین تئاتر شهر و تالار وحدت وارد فاز اجرایی می‌شود
مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد؛
طرح گذر فرهنگی بین تئاتر شهر و تالار وحدت وارد فاز اجرایی می‌شود
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد که طرح گذر فرهنگی بین مجموعه تئاتر شهر و تالار وحدت در سال ۹۶ وارد فاز اجرایی می شود.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۹
به گزارش هنرنیوز ، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره سرانجام طرح ایجاد گذر فرهنگی بین مجموعه تئاتر شهر و تالار وحدت به خبرنگار مهر گفت: جلسات خوبی با شهردار منطقه ۱۱ و اعضای شورای شهر داشتیم و خیلی پیگیری کردیم و دوستان بازدید هم داشتند. خوشبختانه طرح گذر فرهنگی بین مجموعه تئاتر شهر و تالار وحدت وارد فاز اجرایی شده است و طبق گفته شهردار منطقه کارهای اجرایی این طرح هم در سال ۹۶ آغاز می شود.

وی درباره بهسازی فضای پیرامون مجموعه تئاتر شهر و محصور کردن این فضا نیز یادآور شد: برای محصور کردن، ایجاد المان های فرهنگی و تسهیل دسترسی به مجموعه تئاتر شهر برای ارتقای ایمنی نیز صحبت و به نوعی مصوب شد. حتی دوستان در صحن شورای شهر هم این موضوع را مطرح کردند و گفتند که این طرح وارد فاز اجرایی می شود. به ویژه دوستان شورای شهر بر محصور کردن مجموعه تئاتر شهر با استفاده از فضای سبز، تأیید و تأکید داشتند.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان درباره زمان اجرایی شدن طرح محصور کردن فضای پیرامون مجموعه تئاتر شهر، اظهار کرد: فکر می کنم چون در حال حاضر با انتخابات شورای شهر مواجه هستیم باید صبر کنیم تا انتخابات شورا نهایی و انجام شود. البته طی گفته شهردار منطقه ۱۱ تمام مصوبات این طرح نیز انجام شده و به زودی وارد فاز اجرایی می شود.
کد خبر: 94457
Share/Save/Bookmark