در صورت مساعد بودن شرایط مراسم اختتامیه همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود
مشاور عالی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس:
در صورت مساعد بودن شرایط مراسم اختتامیه همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود
 
تاريخ : سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۶
مشاور عالی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین دوره جایزه سرو خبر داد.

به گزارش هنرنیوز، توحید معصومی مشاور عالی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: با توجه به اینکه در دوران رکود نسبی تئاتر در کشور به علت شیوع ویروس کووید ۱۹ قرار داریم و تئاتر با عدم تداوم و استمرار در اجراها روبرو بوده است، تصمیم گرفته شده تا به پاس قدردانی از تلاش های نویسندگان، پژوهشگران، دانشجویان و فعالان حوزه تئاترهای تلویزیونی دومین دوره جایزه سرو را با تمرکز بر نمایشنامه ها، پژوهش، پایان نامه و تله تئاتر های منتشر شده در بازه زمانی ۱۳۹۰- ۱۳۹۹ برگزار کنیم.

معصومی افزود: بدین منظور و با توجه به استقبال قابل قبول از این رویداد و درخواست های مکرر متقاضیان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه را تاپایان مرداد ماه ۱۴۰۰ تمدید کردیم تا طیف بیشتری از فعالان حوزه تئاتر مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امکان حضور در این رقابت را پیدا کنند.

وی اضافه کرد: کلیه ناشران و نمایشنامه نویسان و پژوهشگرانی که در دهه ۹۰ کتاب پژوهشی یا نمایشنامه با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت خلق و منتشر کرده اند، می‌توانند در بخش نمایشنامه و پژوهش این جایزه حضور داشته باشند. همچنین دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پایان نامه دفاع شده با موضوعات مذکور دارند نیز می توانند مدارک مندرج در فراخوان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی یادآور شد: کارگردانان و تهیه کنندگانی که تئاترهای تلویزیونی و تله تئاتر با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در دهه ۹۰ تولید کرده اند و آثار آنان از شبکه های سراسری و استانی رسانه ملی پخش شده است نیز می توانند آثار خود را تا پایان مرداد ۱۴۰۰ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در صورت مساعد بودن شرایط و بهبودی اوضاع مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان و منتخبان این رویداد فرهنگی و هنری مهرماه سال جاری و همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در تهران با حضور برگزیدگان و شخصیت های فرهنگی هنری برگزار شود.

دبیرخانه دومین دوره جایزه سرو به نشانی تهران، خیابان شهید احمد قصیر، بخارست هشتم، پلاک ۱۶، طبقه ششم از ساعت ۹ الی ۱۶ روزهای شنبه تا چهارشنبه پذیرای علاقه مندان به حضوردر این رقابت است.
کد خبر: 98697
Share/Save/Bookmark