مدیر تامین برنامه شبکه یک سیما منصوب شد

12 مرداد 1394 ساعت 16:03

محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما طی حکمی محسن همتی نژاد را به عنوان مدیر تامین برنامه منصوب کرد.


به گزارش هنرنیوز ، در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجربه و تخصص در عرصه های مختلف رسانه بعنوان مدیر تامین برنامه شبکه یک سیما منصوب می شوید.

مدیر شبکه یک در ادامه این حکم آورده است: واحد تامین برنامه به مثابه بخش مهمی از شبکه ملی، جایگاه ویژه ای در فراهم آوردن و چینش مناسب جدول پخش برنامه ها دارد. از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از توان و ظرفیت همکاران محترم و هماهنگی تام با گروه های برنامه ساز به ویژه واحد پخش شبکه یک، نسبت به انجام ماموریت های محوله اقدام نمایید.

درخاتمه ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی و همکاران سخت کوش واحد تامین برنامه لازم می دانم از زحمات دلسوزانه برادر ارجمندم جناب آقای محمد مهدی فرودگاهی در زمان تصدی این مدیریت تشکر و قدردانی نمایم.

محسن همتی نژاد فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت دولتی و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مطالعات فرهنگی و رسانه است.مدیریت پشتیبانی اخبار شبکه جام جم به مدت سه سال، مدیریت پشتیبانی و تولید شبکه خبراز سال ۷۸، مدیریت طرح و تامین برنامه شبکه خبر به مدت ۱۱ سال و مدیریت تامین برنامه شبکه دو به مدت پنج سال از سوابق آقای همتی نژاد است. او یکی از مستندسازان رسانه ملی است که ساخت مستندهای "بالی برای پرواز"، "حوالی ملکوت" و "بانوی انقلاب" در کارنامه کاری او به چشم می خورد. فعالیت در بخش تدوین وحوزه های مختلف خبری رسانه ملی با عنوان دبیری خبر و خبرنگار از دیگر سوابق کاری مدیر جدید تامین برنامه شبکه یک سیماست.


کد خبر: 82139

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdccosq4.2bqi18laa2.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com