با موضوع جزییات حمله انتحاری به سفارت ایران در بیروت

مستند «عطش رفتن» امشب از شبکه یک پخش می‌شود

خبرگزاری فارس , 30 آبان 1393 ساعت 16:36

عطش رفتن» از تولیدات گروه تلویزیونی شاهد ، نام مستندی از محمدتقی فهیم است که با محوریت زندگی شهیده «رقیه حسین زاده» امشب ساعت 20 و 10 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.


به گزارش هنرنیوز ، مستند «عطش رفتن» روایتی از زندگی شهیده رقیه حسین زاده است که دراین رویکرد به جزییات و چگونگی حمله انتحاری به سفارت ایران دربیروت و تحلیل گروه های تکفیری و داعش نیز پرداخته می شود . در حمله تروریستی سال گذشته به سفارت ایران ۲۴ نفر از شهروندان ایران و لبنان به شهادت رسیدند و ۱۵۰ نفر زخمی شدند .

در عطش رفتن که با زمان ۳۵ دقیقه و به طریقه فول HD تصویربرداری شده است ، دکتر غضنفر رکن آبادی (سفیر سابق ایران در لبنان) ، دکتر مسعود اسداللهی (کارشناس امور خاورمیانه) و ... اوضاع و دلایل وجودی گروه های تروریستی و داعش در منطقه را مورد بررسی قرار می دهند .

این مستند که تصویربرداری آن در هفته دفاع مقدس شروع شده بود. قرار است امشب ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه به مناسبت سالگرد حمله انتحاری به سفارت ایران دربیروت ، از شبکه یک سیما پخش شود .

در خلاصه داستان این مستند آمده است : «زنی از روستای ولیجی محله شهرستان نکای مازندران به پا خاست تا و پس از زندگی پرفراز و فرودی ، در قامت یک شهید به زادگاهش برگشت».

عوامل تولید مستند «عطش رفتن» عبارتند از:نویسنده و کارگردان : محمد تقی فهیم،تصویربردار : حیدر زیبایی،دستیار تصویر : رضا شفیعی،تدوین و صداگذاری : علی عبدلی،برنامه ریز : امیرحسین جان پناه،مجری طرح : حمیده صانعی،تولید شده در گروه تلویزیونی شاهد.


کد خبر: 76605

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcdk905.yt09z6a22y.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com