تصویربرداری فیلم تلویزیونی "مردان آفتاب" در نقطه صفر مرزی به پایان رسید

8 بهمن 1393 ساعت 16:10

تصویربرداری فیلم تلویزیونی "مردان آفتاب" پس از یک ماه تصویربرداری درکردستان منطقه سروآباد و اورامانت به کارگردانی داریوش غذبانی و تهیه کنندگی بهروز کریمی به پایان رسید.


به گزارش هنرنیوز ، بهروز کریمی تهیه کننده این فیلم عنوان کرد:"تصویربرداری کار در منطقه ای سخت و دشوار و سرمای شدید طی یک ماه انجام پذیرفت. و هفته گذشته تصویربرداری آن که تماما در کردستان – نقطه صفر مرزی ایران و عراق -بود به پایان رسید"

کریمی در ادامه افزود:" به زودی تدوین کار توسط انوشیروان خاقانی آغاز خواهد شد و پس از تهیه راف کات اولیه سعی داریم کار را تا آخر بهمن ماه آماده پخش کنیم و تحویل شبکه بدهیم".

"مردان آفتاب" که در ژانردفاع مقدس ساخته می شود داستان دو تک تیرانداز ایرانی است که در دام تک تیرانداز عراقی گرفتار شده اند و در ادامه با اتفاقاتی روبرو می شوند که... .

عنایت الله شفیعی، حسن جوهرچی، بابک انصاری، حمیدرضا محمدی، سینا سهیلی، بهزاد داوری و سینا سعیدیان از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده اند.

از جمله عوامل تولید این فیلم نیز می توان به بهروز کریمی تهیه کننده و مجری طرح، داریوش غذبانی کارگردان، فرشاد گل سفیدی مدیرتصویربرداری، ایمان امیدواری چهره پرداز، رضا حاجی درویش طراح صحنه و لباس، حسین تراب نژاد و مهدی حمزه نویسنده، شهاب شمسایی مدیرتولید، امیدرومی آذربایجانی پشتیبانی تولید، محمدصالحی صدابردار، محسن روزبهانی جلوه های ویژه، المیرا شرافتیان عکاس، محمدبدرلو دستیاراول کارگردان، سام رند معروفی منشی صحنه و برنامه ریز ، علی وزینی روابط عمومی اشاره کرد.

گفتنی است "مردان آفتاب" برای گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما تهیه و تولید می شود.


کد خبر: 78793

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcds505.yt0jn6a22y.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com