تصویربرداری فیلم تلویزیونی "مردان آفتاب" در نقطه صفر مرزی به پایان رسید
تصویربرداری فیلم تلویزیونی "مردان آفتاب" در نقطه صفر مرزی به پایان رسید
تصویربرداری فیلم تلویزیونی "مردان آفتاب" پس از یک ماه تصویربرداری درکردستان منطقه سروآباد و اورامانت به کارگردانی داریوش غذبانی و تهیه کنندگی بهروز کریمی به پایان رسید.
 
تاريخ : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
به گزارش هنرنیوز ، بهروز کریمی تهیه کننده این فیلم عنوان کرد:"تصویربرداری کار در منطقه ای سخت و دشوار و سرمای شدید طی یک ماه انجام پذیرفت. و هفته گذشته تصویربرداری آن که تماما در کردستان – نقطه صفر مرزی ایران و عراق -بود به پایان رسید"

کریمی در ادامه افزود:" به زودی تدوین کار توسط انوشیروان خاقانی آغاز خواهد شد و پس از تهیه راف کات اولیه سعی داریم کار را تا آخر بهمن ماه آماده پخش کنیم و تحویل شبکه بدهیم".

"مردان آفتاب" که در ژانردفاع مقدس ساخته می شود داستان دو تک تیرانداز ایرانی است که در دام تک تیرانداز عراقی گرفتار شده اند و در ادامه با اتفاقاتی روبرو می شوند که... .

عنایت الله شفیعی، حسن جوهرچی، بابک انصاری، حمیدرضا محمدی، سینا سهیلی، بهزاد داوری و سینا سعیدیان از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده اند.

از جمله عوامل تولید این فیلم نیز می توان به بهروز کریمی تهیه کننده و مجری طرح، داریوش غذبانی کارگردان، فرشاد گل سفیدی مدیرتصویربرداری، ایمان امیدواری چهره پرداز، رضا حاجی درویش طراح صحنه و لباس، حسین تراب نژاد و مهدی حمزه نویسنده، شهاب شمسایی مدیرتولید، امیدرومی آذربایجانی پشتیبانی تولید، محمدصالحی صدابردار، محسن روزبهانی جلوه های ویژه، المیرا شرافتیان عکاس، محمدبدرلو دستیاراول کارگردان، سام رند معروفی منشی صحنه و برنامه ریز ، علی وزینی روابط عمومی اشاره کرد.

گفتنی است "مردان آفتاب" برای گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما تهیه و تولید می شود.
کد خبر: 78793
Share/Save/Bookmark