از امروز و به مدت هشت روز؛

ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی هشتمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» آغاز شد

7 آبان 1393 ساعت 13:09

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت که با حضور اساتید برجسته جهانی برگزار می‌شود، آغاز شد.


به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، این کارگاه‌ها با حضور اساتیدی چون بیل نیکولز، حمید نفیسی، ترولس لای، ایتسوشی کاواسه و هدی هانیگمان، به ترتیب با موضوعات مستند و ذهنیت، گرایش‌های نو در سینمای مستند و چگونه تاریخ اجتماعی بنویسیم، فیلم- مقاله، انسان‌شناسی تصویری (با نگاهی به سینمای مستند ژاپن) و چگونه در فیلم مستند مصاحبه کنیم، از تاریخ ۹ تا ۱۲ آذرماه ۱۳۹۳ و در حاشیه برپایی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت می‌توانند از امروز (چهارشنبه ۷ آبان‌ماه ۱۳۹۳) تا روز پنجشنبه هفته آینده (۱۵ آبان‌ماه) به پایگاه اینترنتی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی www.defc.ir و www.cinematajrobi.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از شرایط کارگاه‌ها، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌ها نمایند.

با توجه به ظرفیت محدود این کارگاه‌ها، افرادی که از شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده روی سایت برخوردار بوده و زودتر ثبت‌نام کرده باشند، در اولویت انتخاب و دعوتِ حضور قرار می‌گیرند.

گفتنی است: به کلیه هنرپژوهانی که در تمامی کارگاه‌ها حضور فعال داشته و در طول زمان برپایی آن غیبت نداشته باشند، گواهی حضور اعطاء خواهد شد.


کد خبر: 75959

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdceoo8f.jh8nni9bbj.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com