روایت تصویرگران ایرانی از ‌سفر مارکوپولو به ایران
در باغ سفارت ایتالیا برگزار می‌شود؛
روایت تصویرگران ایرانی از ‌سفر مارکوپولو به ایران
تصویرگران ایرانی امروز و فردا در کارگاهی دو روزه سفر مارکوپولو جهانگرد ایتالیایی به ایران را روایت می‌کنند.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : يکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۸

تصویرگران ایرانی امروز و فردا در کارگاهی دو روزه سفر مارکوپولو جهانگرد ایتالیایی به ایران را روایت می‌کنند.
به گزارش هنرنیوز؛ نمایشگاه و ورک‌شاپ دو روزه تصویرگری با موضوع سفر مارکوپولو به ایران امروز و فردا با همکاری بخش فرهنگی سفارت

نمایشگاه و ورک‌شاپ دو روزه تصویرگری با موضوع سفر مارکوپولو به ایران امروز و فردا با همکاری بخش فرهنگی سفارت ایتالیا با حضور ۱۶ هنرمند تصویرگر ایرانی در باغ سفارت ایتالیا برگزار می‌شود.
ایتالیا با حضور ۱۶ هنرمند تصویرگر ایرانی در باغ سفارت ایتالیا برگزار می‌شود.
مدیر هنری این ورک‌شاپ و نمایشگاه کیانوش غریب‌پور است و بنفشه احمدزاده مسئول برگزاری آن است.
در پایان برگزاری این کارگاه دو روزه،‌ تصاویر خلق شده شامل ۲۴ اثر نهایی با همکاری نشر افق به شکل تقویم شمسی و میلادی منتشر خواهد شد.
مارکوپولو جهانگرد ایتالیایی، با عبور از مسیر جاده ابریشم از شهرهای مختلف ایران نیز دیدن کرده است که این بخش از سفر این جهانگرد ایتالیایی موضوع آثار تصویرگران ایرانی قرار گرفته است.
این اولین نمایشگاه و کارگاهی است که به دنبال رایزنی‌های فرهنگی انجمن تصویرگران با بخش فرهنگی سفارت‌های کشورهای مختلف دنیا در ایران برپا می‌شود.
به گفته مدیر عامل انجمن تصویرگران، رایزنی‌های دیگری نیز در همین راستا صورت گرفته است که بعد از رسیدن به نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.
انجمن تصویرگران قصد دارد با انجمن‌های تصویرگری کشورهای مختلف دنیا از این طریق تعامل برقرار کند و ضمن برگزاری نمایشگاه در ایران، ‌زمینه‌ای برای نمایش آثار هنرمندان ایرانی در دیگر کشورها نیز فراهم شود.

کد خبر: 151
Share/Save/Bookmark