معرفی نماینده حقوقی خاندان اتحادیه ظرف دو هفته آینده//  بررسی راهکارهای تملک خانه اتحادیه با تعدادی از وراث برگزار شد
در پی برگزاری نشست کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تأکید شد:
معرفی نماینده حقوقی خاندان اتحادیه ظرف دو هفته آینده// بررسی راهکارهای تملک خانه اتحادیه با تعدادی از وراث برگزار شد
در نشست کمیته میراث فرهنگی شورای شهر با تعدادی از وراث خانه اتحادیه چگونگی ایجاد راهکارهای قانونی تملک بنا با توجه به تکثر وراث قانونی ، شرعی و عرفی انجام شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۱
به گزارش هنرنیوز، در این نشست توافق شد ظرف دو هفته آینده نماینده حقوقی یک سوم خاندان اتحادیه مشخص و به شورای شهر تهران معرفی شود. همچنین مقرر شد یک استعلام از سهامداران فعلی بنای خانه اتحادیه تهیه شود. سپس جلسه مقدماتی نماینده حقوقی شهرداری تهران و نماینده این خاندان برگزار شود و کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری صورت می گیرد تا مقدمات واگذاری ملک به شهرداری فراهم شده و درنهایت مالکان سهم خود را از صندوق ثبت دادگستری اخذ کنند.
 
از سویی یکی از اعضای کمیته پیگیری خانه های تهران ( سجاد عسگری) به عنوان نماینده کاری این بخش از خاندان اتحادیه معرفی شد. 

به گزارش هنرنیوز، در این جلسه اعضای کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران تأکید داشتند که عزم جدی برای تملک، حفظ و مرمت این بنای ارزشمند دارند. تا آنجا که با تملک و مرمت آن، بتوانند این خانه تاریخی را در شأن مردم پایتخت حفظ کنند و به آن کاربری در خوری بدهند. اعضای این کمیته یادآور شدند که این ملک متعلق به شهروندان تهرانی و مربوط به شهر تهران است و کمیته میراث فرهنگی تمام تلاشش را می کند تا این ملک ثبت و هویت خودش را برای شهر تهران بدست بیاورد.
کد خبر: 73577
Share/Save/Bookmark