صفری: ۴ پست برق فشار قوی تامین کننده برق نمایشگاه کتاب خواهند بود
گزارش هنرنیوز از تور ویژه بازدید خبرنگاران از آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران؛/۲/
صفری: ۴ پست برق فشار قوی تامین کننده برق نمایشگاه کتاب خواهند بود
صفری مدیر اجرایی این نمایشگاه در این خصوص افزود: با توجه به اینکه برق مصلی برای پروژه عظیم نمایشگاه کتاب کافی نیست، ۴ پست برق فشار قوی در مصلی مستقر می شوند.
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۸

در ادامه برنامه تور ویژه بازدید خبرنگاران از آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران، داریوش رضوانی ضمن تشریح همکاری شرکت مخابرات و برق تهران بزرگ با مجموعه نمایشگاه کتاب تهران و مصلی گفت: یکی از مسائل دشوار نمایشگاه کتاب، بحث برق و مخابرات است و به این دلیل که فضای ثابت نمایشگاهی نداریم اجرای شبکه موقت برق پرفشار (قوی و ضعیف) برای ایام نمایشگاه لازم است که در طول ۷ کیلومتر باید برقرار شود.
صفری مدیر اجرایی این نمایشگاه در این خصوص افزود: با توجه به اینکه برق مصلی برای پروژه عظیم نمایشگاه کافی نیست باید ۴ پست برق فشار قوی در اینجا
به این دلیل که فضای ثابت نمایشگاهی نداریم اجرای شبکه موقت برق پرفشار (قوی و ضعیف) برای ایام نمایشگاه لازم است که در طول ۷ کیلومتر باید برقرار شود
مستقر شود و تا رسالت ادامه یابد. 

بازدید از پارکینگ مصلی و استقرار اتوبوس‌های شهری
 

صفری در خصوص سیستم تردد شهروندان در ایام نمایشگاه اظهار داشت: بخش پارکینگ اتوبوس ها که پشت گمرک قرار دارد به گونه ایست که اتوبوس‌هایی از بیش از ۱۵ نقطه تهران در اینجا مستقر خواهند شد تا بر این اساس شهروندان و بازدیدکنندگان بتوانند از آن استفاده کنند،‌ همچنین کمیته خدمات و عمران شهرداری منطقه ۷ این تسهیلات را بر دوش دارد و کار نظافت اولیه مصلی تهران هم در همین روند پیگیری می‌شود. 

بازدید از بخش ریالی و کتب عربی
 

در ادامه علی علیپور مدیر بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران گفت: بخش بین‌الملل نمایشگاه در یک تقسیم‌بندی کلی محل فروش کتاب‌های خارجی است و یک سالن آن به فروش کتاب یارانه‌ای تخصیص دارد.
وی افزود: بخش بین‌الملل، بازار جهانی و نشر الکترونیک هم قابلیت ارائه خدمات به علاقه‌مندان خواهند داشت ضمن آنکه این محدوده به دو بخش چادرها و طبقه‌ی دوم مصلی تقسیم می‌شود که طبقه دوم به فروش کتب عربی اختصاص دارد و چادرها به کتب لاتین.
وی به سرای اهل قلم ناشران بین‌الملل اشاره کرد و گفت: در این سرا با توجه به تقاضا و رویکرد ناشران برنامه‌هایی بقا موضوعات گوناگون برگزار خواهد شد.
کد خبر: 39610
Share/Save/Bookmark