«هملت ماشین» اجرایش را از امروز شروع می کند
گفتگوی هنرنیوز با بهاره اسدی کارگردان نمایش محیطی«هملت ماشین»؛
«هملت ماشین» اجرایش را از امروز شروع می کند
بهاره اسدی کارگردان نمایش هملت ماشین گفت: نمایش «هملت ماشین» با کمک ها و حمایت ریاست دانشگاه هنر اجرایش را در این دانشگاه از امروز شروع می کند.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۳

بهاره اسدی کارگردان نمایش «هملت ماشین» در گفتگو باهنرنیوز از اجرای محیطی این نمایش در سی امین جشنواره تئاتر فجردر دانشگاه هنر خبر داد و گفت: نمایش «هملت ماشین» در چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر دانشجویی امسال به عنوان اثر برگزیده شناخته شد و بعد از جشنواره دانشجویی ما این کار را برای حضور در سی امین جشنواره تئاتر فجر درخواست دادیم و چون امینی و فلاح از داوران جشنواره بودند از گروه و کار حمایت کردند و تصمیم گرفته شد تا کار در جشنواره سی ام با پنج اجرا در دانشگاه هنر به عنوان نمایش محیطی اجرا شود.
وی ادامه داد: روند اجرایی ما کالایی شدن انسان امروز است و اینکه انسان امروز ماشینی شده است. نمایش «هملت ماشین » در یکی از ساختمان های دانشگاه هنر با فضایی دخمه گونه که در واقع دخمه هملت است اجرا می شود و نمایش از
«هملت ماشین » در یکی از ساختمان های دانشگاه هنر با فضایی دخمه گونه که در واقع دخمه هملت است اجرا می شود
بیرون ساختمان شروع می شود و تماشاگران جزیی از بازیگران کار می شوند و در اصل از تماشاگر هم بازی گرفته می شود.
این کارگردان تاکید داشت: نمایش «هملت ماشین» ۲ بازیگر اصلی دارد که میلاد عباسی و پگاه اسدی هستند و ۷ نفر صحنه یارها هستند که جز فرعی نمایش هستند که با بازیگران اصلی و مخاطب در ارتباط هستند.
بهاره اسدی در رابطه با مجوز کار اعلام کرد: نمایش « هملت ماشین » روز گذشته ۱۵ بهمن ماه دربازبینی موفق شد تا مجوز اجرا را دریافت کند و ۱۶ بهمن ماه یعنی از امروز به مدت ۵ روز از ساعت ۱۸ میزبان تماشاگران می شود البته به علت اینکه تعداد حضور تماشاگران محدود است باید برای تماشای نمایش هماهنگی قبلی صورت گیرد.
کارگردان نمایش «هملت ماشین» اظهار داشت: دانشگاه هنر برای اجرای این نمایش با گروه ما بسیار همکاری کردند و در نهایت لطف فضای مورد نیاز را برای اجرا آماده کردند البته ما برای اجرای کارمان نیاز به وسایل گرمایشی داشتیم تا مخاطب برای تماشای نمایش دچار مشکل نشود که بعد از نامه نگاری هایی که صورت گرفت و طی مراحل اداری به این تجهیزات رسیدیم به همین خاطر نیز از ریاست دانشگاه هنر برای همکاری صمیمانه شان با گروه ما بسیار ممنونم چرا که کمک های زیادی به ما برای این اجرا در دانشگاه هنر کردند که کمتر کسی این لطف را انجام می دهد.
کد خبر: 36782
Share/Save/Bookmark